ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تمدید شد

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مهلت برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال تا پانزدهم تیرماه تمدید شد. 

یکی از بخش‌های دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال موضوع «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی» است که صاحبان بسترهای تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه رسانه‌های دیجیتال در این جشنواره شرکت کنند.‌

دیگر محورهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال شامل «انقلاب اسلامی و مقاومت – با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی‌-»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» است. موضوع ویژه این دوره نیز به «روایت کرونا در فضا مجازی» اختصاص دارد.
علاقه‌مندان برای ارسال اثر می‌توانند یکی از قالب‌های پایگاه‌های اینترنتی، محتوای دیجیتال، پویانمایی و هنرهای دیجیتال، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را انتخاب و از طریق سامانه یادشده اقدام کنند.
جایزه بیست‌میلیونی و تسهیلات صندوق امید ازجمله جوایز این جشنواره است.

دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در یک نگاه

به گزارش ایرنا، جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران برگزار می‌شود و  نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

در بهمن ماه ۱۳۹۲ با تلفیق کلیه حوزه‌های وابسته به فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه ITDMEX این نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار گردید و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اقدام را نشانه‌ای از تصمیم جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برون سپاری امور اجرایی به بخش خصوصی دانست.

در مردادماه ۱۳۹۳ طی نشستی تفاهم نامه رسمی همکاری میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور واگذاری رسمی اجرای نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX) توسط بخش خصوصی به امضاء رسید. در این جلسه حسن نجفی سولاری رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال اعلام کرد که با این کار واگذاری تصدی گری‌های این حوزه به بخش خصوصی آغاز گردیده است اما جشنواره رسانه‌های دیجیتال همچنان توسط دولت برگزار خواهد شد. دوره اول نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با حضور مجموع ۱۶۶ شرکت داخلی و خارجی در اسفند ماه ۱۳۹۲ برگزار شده و دوره دوم آن نیز ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه ۱۳۹۳ برگزار شد.

مجله اینترنتی مارکافون

درباره ی popadr234975

مطلب پیشنهادی

اردکانیان: شهید عباسپور را با شایسته‌گزینی و خدمت به یاد می‌آوریم

به‌گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» در آئین گرامیداشت شهدای واقعه …