کتاب سازگاری با کم آبی منتشر شد

به‌گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، این کتاب، نخستین برنامه ملی مدیریت مصرف آب و سازگاری با کم آبی در ایران است که یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای کار بین بخشی در دولت تدبیر و امید در بخش آب محسوب می‌شود. 
پس از اتمام بررسی برنامه‌‎های سازگاری با کم آبی استان‌ها در کارگروه ملی و تصویب ۳۱ برنامه‌ استانی سازگاری با کم آبی در پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰، کتاب برنامه ملی سازگاری با کم آبی منتشر شد.

این مجموعه، حاصل بیش از ۷۶ هزار نفر ساعت، تعامل و تبادل نظر کارشناسی و مدیریتی در سطح ملی در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی و کمیته تخصصی آن و کارگروه‌های استانی سازگاری با کم‌آبی بوده است.
کتاب منتشر شده حاوی خلاصه‌ای از برنامه‌های صرفه‌جویی مصوب در هر استان با برش حوضه‌ آبریز برای منابع آب سطحی و برش محدوده‌ مطالعاتی برای منابع آب زیرزمینی است.
مشروح برنامه‌های سازگاری با کم آبی استان‌ها و گزارش‌های عملکرد واصل شده از اجرای آنها در تعدادی از استان‌ها در تارنمای کارگروه ملی سازگاری با کم آبی قابل دسترسی و مشاهده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو گفت: برنامه سازگاری با کم آبی ۳۰ استان به تصویب رسیده و برای اجرا ابلاغ شده است.

مجله اینترنتی مارکافون

درباره ی popadr234975

مطلب پیشنهادی

تحلیل آماری ویدئوهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در فضای مجازی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی …